"I vår strävan att hela tiden förbättra oss är NKI ett väldigt viktigt verktyg."

KUNDCASE. Claes Malmqvist är försäljningschef på Eksjöhus som tog hem utmärkelsen Årets nöjdaste kunder både 2020 och 2022 samt placerade sig i Topp-3 2019, 2021 och 2023.

Skrivet Av Prognoscentret

"Nöjda kunder är ett kvitto på att våra produkter uppskattas av marknaden och att vi är pålitliga."

KUNDCASE. BESQAB är bostadsutvecklaren som tagit hem utmärkelsen Årets nöjdaste kunder tre år i rad. Anna Slåtteby är chef för försäljning och kunderbjudande på BESQAB och berättar här om vikten av kundnöjdhetsmätningar.

Skrivet Av Prognoscentret

"Genom engagemang, teamwork och kundfokus i varje steg skapar vi nöjda kunder som är våra bästa ambassadörer för framtiden."

KUNDCASE. Jimmy Bäckstrand, operativ chef för Myresjöhus och SmålandsVillan förklarar varför kundnöjdhetsmätningar är viktiga och vad som krävs för att uppnå hög nöjdhet.

Skrivet Av Prognoscentret

"NKI-mätningen är en bra indikator på vad som fungerar och inte i våra processer."

KUNDCASE. Patrik Andersson är marknadschef på Fiskahedenvillan och berättar här om varför det är så viktigt att mäta kundnöjdhet.

Skrivet Av Prognoscentret

"Redan i samband med att vi börjar planera för ett nytt projekt så görs en NKI-plan."

KUNDCASE. BoKlok har tagit emot utmärkelsen Årets Nöjdaste Kunder flera gånger sedan de började mäta NKI med Prognoscentret. De har också haft många topplacerade bostadsprojekt genom åren. Emelie Ekelund, sälj- och marknadschef berättar här om BoKloks engagemang för kundnöjdhetsfrågor.

Skrivet Av Prognoscentret

Kundnöjdhet i byggmaterialhandeln

NKI. Mät kundnöjdhet och få ett verktyg för kunddriven verksamhetsutveckling.

Skrivet Av Prognoscentret