Visa alla bloggar
Anläggningsmarknaden
Bostäder
Bostadsutvecklare
Byggmarknad
Byggmaterial
Coronapandemin
Ekonomi
Euroconstruct
Europa
Fastigheter
Flyttar
Handel
Infrastruktur
Investeringar
Konsument
Köpbeslut
Kundnöjdhet
Lokaler
NKI
Nyproduktion
Priser
Prognos
Prognosesenteret
Renoveringar
ROT
Småhus
Varumärke
Mät kundnöjdhet och få ett verktyg för kunddriven verksamhetsutveckling.
Skrivet Av Prognoscentret
Den 9 februari utsågs bostadsbyggarna med Årets nöjdaste kunder.
I februari är det återigen dags för Prognoscentrets NKI-seminarium. Men vad händer före och efter seminariet?
BESQAB och Eksjöhus var företagen som uppnådde högst kundnöjdhet under 2022 i den branschmätning som omfattar cirka 60 företag och baseras på nära 13 000 svar från köpare av nyproducerade bostäder.
Bostadsutvecklarna och småhustillverkarna som placerat sig högst på prispallen sedan NKI-mätningens början.
Torsdagen den 9 februari 2023 avslöjas vilka bostadsutvecklare och småhusföretag i Prognoscentrets NKI-mätning som har årets nöjdaste kunder 2022!
Varför ska man mäta NKI inom B2B?
Så kan bostadsutvecklarna bibehålla sin kundnöjdhet när branschen inte längre har draghjälp av uppåtgående marknadspriser.
Skrivet Av Erika Knutsson
Småhusbranschen har tidvis fått utstå mycket kritik och negativ publicitet på grund av bristande kvalitet och missnöjda kunder. Hur ser nöjdheten ut idag och finns det områden där branschen kan bli ännu bättre för att nå nya nivåer av kundnöjdhet.
Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår informasjonsside for mer detaljer